Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

B4 1,9TDi 95' Intercooler przed chłodnicą - czy to się da?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pannonia




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:29, 18 Wrz 2006    Temat postu: B4 1,9TDi 95' Intercooler przed chłodnicą - czy to się da?

Witam Kolegów!
okazało się że mam dziurawy intercooler, więc mam w związku z tym pytanko - czy można go w jakiś sposób zastąpić tak, by był przed chłodnicą cieczy (od czego można dopasować chłodnicę, jakie używać węże?)
Za naprawę warsztaty mocno kroją a w tej cenie pewnie można coś ciekawego wykąbinować by przy "okazji" lepiej schłodzić. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mic




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 9:06, 24 Wrz 2006    Temat postu:

ale wtedy zasłonisz sobie główną chłodnicę, prawda? po co Ci następny problem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pannonia




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:49, 24 Wrz 2006    Temat postu:

od prawej strony (pasażera), obok chłodnicy jest dość dużo miejsca, wszedł by znacznie większy niż oryginał więc nie upieram się że musi być przed chłodnicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mic




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:11, 24 Wrz 2006    Temat postu:

na pewno się da Very Happy

a tak poważnie: to chłodnica powinna być powietrze - powietrze o wydajności nie mniejszej niż oryginalna, powinien ten układ (chłodnica i węże) wytrzymać ciśnienie dolotu (chyba 2 atm.) oraz temperaturę (205 st C). W oryginale węże mają na połączeniach mosiężne tulejki od wewnątrz. Próbuj.

PS. Chyba nie ma potrzeby bardziej schładzać niż przewidział to producent. Jakby to dawało zwiększenie mocy, to pewnie zastosowali by to seryjnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pannonia




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:25, 26 Wrz 2006    Temat postu:

narazie udało mi się dość skutecznie naprawić śtary więc zostaje przy nim, ale w planach jest dorobienie elektrycznego nawiewu. kombinowałem coś z nadmuchem od Malucha (kabiny) ale podobno silnik nie wytrzyma zbyt długo wilgoci, to zarazie wstrzymałem się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin