 |
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pedro's
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:43, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ja ostatnio przerzucilem sie na VERVE, odczulem tylko to ze lepiej odpala, ma wieksze kopyto a poli tyle samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
altulek
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 1:36, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie ten temat też strasznie nurtował ostatnimi czasy dopóki panowie z programu "Fifth Gear" (największego konkurenta "Top Gear") nie poruszyli tego tematu. Testawano tam paliwko (beznynkę) typu 1. zwykłe 95Pb 2. wzbogacaną benzynkę ze stacju BP 3. wzbogacaną benzynkę ze stacji SHELL na 3 autach. Auto pierwsze miało poniżej 100 KM, trzecie ponad 200 KM, auto z nr. 2 miało ilość KM pomiędzy nr. 1 a 2. Wszystkie samochodziki testowano na hamowni. Wyniki: przy autku z nr 1 różnicy NIE ZAUWAżONO natomiast przy nr 3 różnica siegała między 10<20 KM (Zaznaczam iż najlepsze osiągi gwarantowało paliwko SHELLa) Wniosek był jeden wg. "FG" - paliwa wzbogacane dają duży efekt przy silnikach wybitnie z ambicjami sportowymi, czyli w przypadku b4 sprawdziłoby się w modelu VR6. Ja osobiście różnicę odczuwam tylko między paliwami zza wschodu a naszymi ze stacji (w kieszeni też. w AFN-ie) A wy co sądzicie o tym Zapraszam do dyskusji. pzdr 4 all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mic
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:59, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ja zauważam taką różnicę:
Jak tankowałem zwykłe paliwo, to robiłem 1100 na baku, jak tankuje lepsze (v-power, verva) to robię 1200 km.
Cena dobrego paliwa jest wyższa, ale za to przejedzie się więcej, zatem wychodzi na to samo.
Ale należy pamiętać, że lepsze paliwo mniej psuje silnik, lepsze smarowanie, zapalanie, osiągi, to tamto, czyli się opłaca.
Do tego pani z obslugi stacji shella powiedziała, ze v-power wożą cysternami z Niemiec, a inne paliwa to kupują lub mieszają w polskich rafineriach.
Podsumowując - od kilku lat nie zatankowałem nigdy na innej stacji niż shell, bp lub orlen. W przeważającej większości tankuje v-powera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|