Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Który jest lepszy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Pią 15:49, 29 Gru 2006    Temat postu:

kup .z 90 km.on nie jest taki przeciążony a jak ci zależy na mocy to se kup bęzyne 2.8 VR6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Pią 15:49, 29 Gru 2006    Temat postu:

kup .z 90 km.on nie jest taki przeciążony a jak ci zależy na mocy to se kup bęzyne 2.8 VR6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Pią 17:48, 29 Gru 2006    Temat postu:

kup co chcesz 90 km./wytrzyma dłurzej bo 110 km.napakowali za durzo bajerów ja mam 1.9 td. i przejechał 300 tyś już a silnik orginalny.troche słaby ale mi wystarczy więc ja bym wybrał 90 km.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Pią 18:44, 29 Gru 2006    Temat postu:

110 KM. MA NP.POMPOWTRYSKI.I TURBINA JEST TAKA ŻĘ JAK WLEJESZ NP .OLEJU Z BIEDRONKI TO ODRAZU SIE ZAPCHA I PO TURBINIE A JA ZROBIŁEM NA RZEPAKOPWYM 10.000 I NIC I 10.100 TYŚ, NA OPALE .JEST SUPER WIĘC WYBIERZ CO CHCESZ MOIM NASTĘPNYM SAMOCHODEM BĘDZIE PASSAT B5 ALE 1.9 TDI 90 KM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Sob 10:04, 30 Gru 2006    Temat postu:

AHA TO KUP SE 110 PEWNIE ŻE ON JEST LEPSZY .DLA MNIE SIE LICZYŁ ZAWSZE STAN A NIE SILNIK .RÓB JAK UWARZASZ.!!!!!!!1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Sob 12:27, 30 Gru 2006    Temat postu:

to weź 110 jest mocniejszy !!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Sob 15:11, 30 Gru 2006    Temat postu:

no tak je też bym go polecał bo ma mniej elektroniki .mniej sie będzie psół.widze że mamy takie same zdanie ja mam 1.9 TD. też jest super troche słaby ale dla mnie ok.jeżdze na oleju z biedronki zrobiłem 10.000km. i na opale też ze 2 tys.skm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pedro's




Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:31, 30 Gru 2006    Temat postu:

tylko wszystko zalezy panowie w jaki mstanie sa oba silniki!! jak tem 110 ma duzy przebieg i jest juz przyjechany to 90 jest lepsza, no i odwrotnie, a zywotnosc maja taka sama!! i awaryjnosc taka sama - bardzo niska Wink, ja mialem okazje jechac passatem 110 km i powiem wam ze mial takiego muła ze ledwo jechal, a jak spowrotem wsiadlem w mojego 90 km to ogien na drodze Smile, lepiej kupic slabszy ale bardzej zadbany!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Sob 16:27, 30 Gru 2006    Temat postu:

terz tak mówie ja mam 1.9 td, 75 km. i jest lepszy od kolegi 90 km.bo bardziej zadbany .zastawia gume na szosie za karzdym razem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Nie 10:34, 31 Gru 2006    Temat postu:

to ja sie ścigałem z 1.6 bęzyna 16v moim 1,9 td,75 km
to ten bęzynowy taki bubel ja wcisnąłem klepe guma sie paliła a on nie mógł zrywa zrobić nawet .!!!!!!!!1 wygrałem oczywiście


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Nie 16:06, 31 Gru 2006    Temat postu:

diesel to diesel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pedro's




Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:14, 31 Gru 2006    Temat postu:

Panowie... zeby benzyniak jechal to potrzebuje obrotow, a diesel odwrotnie, no i jeszcze musimy wspomniec ze nasze TDI 1Z mają świetny moment obrotowy!! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
altulek




Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 16:20, 03 Sty 2007    Temat postu:

Zgadzam się z przedmówcami, że przede wszystkim najważniejszy jest stan auta. Kiedy kupowałem swoje auto stanąłem przed tym samym wyborem 1Z a AFN. Znalzłem oba w b.dobrym stanie, oba variant-y. Jeździłem obydwoma. Chociaż oba silniki są konstrukcyjnie identyczne mój wybór padł na AFN. Dlaczego? Górę wzięły parametry. AFN-ka jest bardziej zrywna i jest to odczuwalne (wersja AFN 110KM od 0-100 w 12,1 sek a 1Z 90KM od 0-100 w 14,4 sek) i elastyczna (AFN 235N-m 1Z 202N-m) Tak było w moim przypadku i ja oponowałbym za mocniejszą wersją nawet ze względu na samą elastyczność Cool magia diesla. Myślę teraz o chip tuningu moc wzrasta do 143KM i 290N-m, ale to inna baja. Wybór należy do Ciebie, także Pikolo po zakupie pochwal się na co się zdecydowałeś i jak wrażenia z jazdy Wink myślę, że z obu będziesz zadowolony. pozdro pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin