Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie wiem co to może być pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawloon85




Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:54, 13 Sty 2010    Temat postu: nie wiem co to może być pomocy

koledzy mój silnik 19 tdi 66 KW ma jakiś problem już tłumacze na pierwszych dwóch biegach jak przeciągnę na wysokich obrotach powyżej 4.5 tyś. to traci moc chodzi ale jak traktor cały się trzęsie i mocno kopci na czarno nadmieniam że mam chipa i moc podniesioną do 115 Very Happy niby, ale wcześniej też tak było, kiedyś odpiłem przepływomierz ten przy filtrze pow. i jest dobrze , myślałem że to jest to i wymieniłem ale poprawy nie ma!! może ktoś miał podobny problem?? aha katalizator miałem sprawdzany na diagnostyce także zapchany nie jest bo takie propozycje od mechaników też miałem. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odkrywca123




Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: Czw 0:33, 21 Sty 2010    Temat postu:

dał bym na 95% wtryskiwacze;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
belcho99




Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:50, 04 Lut 2010    Temat postu:

ta wtryskiwacze, a moze szyba pęknięta? Silnik TDI jest skonstruowany do pracy pod obciążeniem nie lubi butowania na pusto, w momencie kiedy dajesz mu pod garach na luzie i puszczasz pompa olejowa ściślej zaworek w niej nie nadąża z regulacją ciśnienia i przez to chwilowo zbyt wysokie ciśnienie oleju w szklankach podstawia zawory i siolnik nie moze sie opanować. Dzieje sie tak bo zaworek jest zanieczyszczony od eksploatacji. w 99.9% przypadków pomaga rozebranie ppmpy olejowej i przedmuchanie jej sprężarką. tak to mniej więcej wygląda ale szczególowo i dokladnie jest opisane na forum.vwgolf.pl

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez belcho99 dnia Czw 11:50, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin