Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Passat b4 tdi 1z Problem z odpalaniem POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olus70




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:25, 17 Lis 2009    Temat postu: Passat b4 tdi 1z Problem z odpalaniem POMOCY

Witam wszystkich
Mój Passat jak jest zino, poniżej zera to kontrolka od świec świeci sie długo, ale jak zgaśnie i przekręce kluczyk to obruci pare razy i zapali.Przyjeżdzam pod szkołe, kończe o 15 zajęcia, jest już ciepło wtedy, przekręcam na zapłon, kontrolka świeci sie krótko, poczym gasnie, ja zapalam i kręci kręci aż zapali, ale zapalił.Teraz pasek stał przez jeden dzień, było dzisiaj 10 stopni na plusie, o godzinie 15 chce zapalić, kontrolka świeci sie krótko, przekręcam kluczyk i kręce kręci...w końcu nie chciałem go męczyć lecz wyłączyłem i jeszcze raz, potem pokręcił i zapalił.Chce jeszcze dodać że jak jest ciepły i wyjde np do sklepu przchodze to pali na dotyk.Ostatnio mechanik wymieniał mi świece i rozrzad, zaraz po sprowadzeniu auta do Polski.
Powiedzcie co może być przyczyną...
Aha jeszcze jedno jak było raz -3tej zimy to zapalił mi i falowały obroty tak w okol 1000, ale po chwili ustały.
prosze powiedzcie co może być przyczyną tego złego odpalania
Z góry dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B4PASSAT




Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 16:28, 17 Lis 2009    Temat postu:

w tym ci nie pomoge ocb. a jak faluja to normalka bo ma automatyczne ssanie:) ja tez tak mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k2




Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:01, 18 Lis 2009    Temat postu:

może zaworek zwrotny nie trzyma , brat wymienił zaworek zwrotny i w porządku a było tak że jak postoi dzień to ciężko było odpalić a ciepły palił bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olus70




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:27, 19 Lis 2009    Temat postu:

No własnie teraz zostawiam go na 2 dni nieruszając żeby zobaczyc czy pecherze powietrza bedą.A jeśli nie to bedzie trzebaszukac dalej;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olus70




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:42, 21 Lis 2009    Temat postu:

Był jeden pecherzyk powietrza.ale pokręcił i odpalił.Wczoraj jeżdziłem, dzisiaj odpalam o godzinie 12 i znow krece kręci i ...odpala;/ miałem nadzieje że sie zapowietrza.Dzisiaj jade do mechaniora który robił mi rozrząd i dowiem sie co powie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
belcho99




Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:21, 04 Lut 2010    Temat postu:

zobacz na vagu jak się ma czujnik temperatury płynu chłodzącego no i czy się nie zapowietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arek_osman




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:23, 13 Lut 2010    Temat postu:

to na pewno zębatka na wale ma luzy tak samo miałem jak ty tylko dowiedz się gdzie ci zrobią frez na wale to kosztuje 200 zł z zębatką tylko jedz z tym do innego mechanika bo ten będzie cie zpewńiac że wszystko super zrobione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bynek




Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:47, 15 Lut 2010    Temat postu:

Witam kolego z moim autkiem było podobnie i zmieniłem mechanika,a ten podłączył do komputera i wykazało,że mam walnięty czujnik temperatury paliwa,który znajduje się w pompie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin