Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ratunku 1.9TDi gasnie,szarpie,i kto wie co jeszcze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vespereq




Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z katowic

PostWysłany: Wto 19:46, 27 Lut 2007    Temat postu: ratunku 1.9TDi gasnie,szarpie,i kto wie co jeszcze

witam... jak mozna zobaczyc w innym dziale jakis czas temu sprawilem sobie passacika... jest jeden problem albo i kilka problemow 1. gaśnie podczas jazdy ale nigdy przy duzych predkosciach. z tego co się zorientowalem to jakieś dziwne siły odcinają mu napięcie na elektrozaworze pompy wtryskowej i włączają grzanie świec.. tyle co zdołałem zdiagnozować podobno przekaźniki 109 padają jak muchy i taki jest tego efekt.. wymienilem... mialem 3 dni spokoju i znow to samo. Na wolnych telepie go jak nie powiem co.. czasem wyglądam jak jakiś ziooooommm z czarnych filmów z hydraulicznym zawieszeniem czasem trzyma równo podejzewam ze są to okolice 800obr. przy przyśpieszaniu szczególnie 4,5 trzepie go na wszystie strony dopiero powyzej 3 tyś obr nie czuć tego prawie wogole. ma ktos moze jakies pomysly??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coronell




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Śro 17:25, 28 Lut 2007    Temat postu:

Jezeli chodzi o gasniecie to miałem to samo.Walczyłem z tym długo ale się udało, powodem była centralka alarmu.
Jak już usunąłem tą usterkę dowiedziałem się że jest to częsty mankament
tych modeli.

Musisz dostać się do centralki która jest umiejscowiona za włącznikiem
świateł na bocznej ściance od wewnątrz tapicery.
To jest prostokątna skrzynka ,mniej więcej 10 x 7 cm z dwoma wiązkami kabli.
Wymontuj ją i otwórz obudowe (zatrzaski)
Weź lutownicę albo zleć to komuś - przelutowanie nózek dwóch styczników (są
tylko dwa) , to duże elementy mniej więcej
na środku płytki drukowanej. Dla pewności popraw styki w gniazdach
wspomnianych wiązek kabli. U mnie 100% skuteczne.

Pozdrawiam.A jezeli chodzi o szarpanie to pewnie którys wtrysk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vespereq




Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z katowic

PostWysłany: Śro 23:44, 28 Lut 2007    Temat postu:

witam serdecznie po konsultacji z kolegą wyżej zrobiłem jak napisał... napsolem sobie krwi straszne ilosci zeby to wyciągnąć.. przelutowałem całą plytke dla pewnosci... jak na razie auto jest jakby nie to co było.. nie gaśnie, nie mogę spowodować umyślnie blokady elektrozaworu co przedtem nie bylo klopotem no i przedewszystkim wolne przestały skakać jak dzikie... caly czas trzyma równiutko.. czasami zadrży na sekunde ale tak delikatnie ze nawet nie widac tego na obrotku. Dzieki wielkie!!!!! pozostaje problem szarpania na 4,5 biegu czasami na 3... jak sprawdzic te wtryski??? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin