Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpanie, pływanie obrotów - 90 KM TDI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pilo1




Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:57, 12 Sty 2009    Temat postu: Szarpanie, pływanie obrotów - 90 KM TDI

Witam! Mam mały problem z silnikiem. Od pewnego czasu podczas jazdy na obrotach dokładnie 1750 samochód lekko szarpał (pewnego rodzaju pływanie obrotów) teraz to przeniosło się na obroty 2250 i stało się bardzo uciążliwe ponieważ na tych obrotach się częściej jeżdzi. Dodam jeszcze że czym wyższy bieg tym jest to bardziej odczuwalne. Proszę o każdą pomoc i opinie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawob4




Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:03, 25 Sty 2009    Temat postu:

Pozdrawiam.Mam podobny problem, jeżeli nie taki sam.W warsztacie powiedzieli mi ,że jak to nie jest od zawieszenia to mogą być przeguby zew. lub wewnętrzne a mieli przypadek,że po wymianie wszystkich przegubów problem był w skrzyni biegów.Na razie poprzestałem na wymianie jednego przegubu,który miał luz ale nic nie pomogło. Może ktoś wie jak się ma do tego zawieszenie silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulfon




Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:20, 28 Sty 2009    Temat postu:

Ja mam troszkę inny problem ale podobny więc może ktoś będzie wiedział o co chodzi... mianowicie u mnie też szarpie ale nie zależy to od obrotów... możliwe że w ropie była jakaś woda i to przez to lub filtr paliwa jest do wymiany jak twierdzi mechanik. Jak myślicie to filtr? A jeśli to woda w zbiorniku to co z nią zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawob4




Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:00, 29 Sty 2009    Temat postu:

Kup se jakiś dodatek do paliwa który absorbuje wodę(prawie większość) a filtr to i tak raz do roku warto wymienić .U mnie zapchany filtr objawił się drastycznym spadkiem mocy ,do domu dojechałem na trójce, po wymianie jak ręką odjął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ronin




Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tczew

PostWysłany: Sob 22:46, 07 Lut 2009    Temat postu:

Witam miałem ten sam problem chłopcy z forum zbyt wiele mi nie podpowiedzieli praktycznie nic więc szukałem innych opisów i znalazłem , okazało się tak jak mówili że jest to nastawmik pompy . Oczyszczenie go jest dośc skomplikowane ale możliwe wiem to z autopsji sam to zrobiłem i kolego dosłownie autko rewelka mój pasek to 1,9 tdi kod silnika 1Z najgorsze były biegi 3,4 i 5 gdy jechałem jednostajnie to było ok ale gdy tylko odpuściłem gaz to masakra a teraz szok po czyszczeniu pięknie się zachowuje,w moim przypadku nawet nie było określonych obrotów przy których auto miało kangura podszas jazdy , natomiast podczas postoju na wolnych obrotach obrotomierz falował tak więc stawiam na to że u Ciebie jest to samo.
Zapodam Ci stronę na której opisują jak rozebrac cały ten bajzel są tam zawarte bardzo cenne informacje ale niestety z małym błędem ale to wyjaśnię później jak przeczytasz to , przygotujesz się do tej operacji o ile z całym szacunkiem czujesz się na siłach i masz troszkię umiejętności i wiedzy w tym zakresie , tak na marginesie powiem że jest to moje pierwsze auto z dislem i takimi cudami a sam oczyściłem ten djabli nastawnik tak więc sądzę że też dasz radę i będziesz dumny jak ja z tego !!! niestety nie mogię Ci zapodac strony gdyż jestem tu nowy ale jak co to pisz na mojego mejka [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuśtyk




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:50, 26 Mar 2009    Temat postu:

Witam kolegów mam Passacika 19TDi 90 KM i objawy opisywane przez was tzn miałem odebrałęm go wczoraj od mechanika wymienił mi zawór turbiny i filtr paliwa, wyczyścił nastawnik pompy i panowie różnica nie do opisania a inni chcieli mi wymienić pół auta,wiec nie dajcie się wkręcić w wymianę poduszek pod silnikiem itp. Dwa dni i autko nie do poznania. Jak ktoś chce namiar mogę podesłać serwis znajduje się na Śląsku

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kuśtyk dnia Czw 18:51, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin