Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

VW Passat B4 1.9TDI 94r Słaby strasznie muli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:24, 01 Sty 2010    Temat postu: VW Passat B4 1.9TDI 94r Słaby strasznie muli

Witam jestem na tym forum nowy i mam problem z moim passacikiem strasznie muli i nie wiem co się dzieje podpinałem do VAGA i zero błędów, turbinka ładnie chodzi wszystkie filtry wymieniłem :( , KOLEDZY POMURZCIE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B4PASSAT




Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 9:28, 02 Sty 2010    Temat postu:

moze zawor erg , albo nie dostaje powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:40, 02 Sty 2010    Temat postu:

Dzięki a który to jest ten zawór ERG, a z tym powietrzem to nie rozumiem za bardzo,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B4PASSAT




Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 14:50, 02 Sty 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tutaj masz o tym zaworze. a powietrze to ze moze masz zapchane filtry. ja mialem dziurawe kolanko od chlodniczki intercooler i chlodniczka tez byla zapchana to dymiil i nie mial mocy ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:15, 03 Sty 2010    Temat postu:

Mam pytanie czy ktoś wie jak mają być podłączone te wężyki do tego zaworu ERG??, A jeszcze jedno wczoraj zauważyłem że przy turbinie jest tak jakby gruszka i od tego wychodzi taki bolec i on stoi cały czas a z tego co wiem to on powinien się ruszać ,,przód i tył'' czy to można naprawić albo co?? VW Passat 1.9TDI 90koni silnik 1Z,94r.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:21, 05 Sty 2010    Temat postu:

Koledzy sprawdziłem już wszystko i dalej nic,wyczyściłem nawet recyrkulator spalin, zawór ERG raz tyka raz nie. Czy ktoś mi pomoże??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
komorlinmaster




Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:07, 26 Sty 2010    Temat postu:

Witam,mam też passata 1,9 tdi 90km i mialem podobny problem,strasznie sie mulił,wogole nie szlo jechac,wyciagal ledwo 90 ze zgorki i z wiatrem :)Nie wiem czy to pomoze,u mnie byl problem w przeplywomierzu,trzeba go dobrze sprawdzic ewentualnie wymienic, radziłbym zdobyc sprawny przeplywomierz,podlaczyc i sprawdzic czy jest jakas roznica,u mnie byla kolosalna roznica.
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:39, 27 Sty 2010    Temat postu:

Witam,
kumpel miał podobny problem w audi, ale silnik ten sam 1Z. Rozebraliśmy "pół" auta: wydech, intercooler, turbinę. Na koniec kolega przeczyścił przepływomierz (był rozbieralny) i auto odzyskało moc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:47, 01 Lut 2010    Temat postu:

Witam Dzięki za pomoc ale przepływomierz jest 100% sprawny, jestem umówiony z mechanikiem na na czyszczenie nastawnika w pompie. Może to pomoże?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
komorlinmaster




Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:24, 02 Lut 2010    Temat postu:

Jak dojdziesz co bylo powodem tego mulenia to napisz,moze sie przyda:)
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
belcho99




Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:29, 04 Lut 2010    Temat postu:

Marek VWB4 napisał:
Witam Dzięki za pomoc ale przepływomierz jest 100% sprawny, jestem umówiony z mechanikiem na na czyszczenie nastawnika w pompie. Może to pomoże?


bzdury gadasz.

zakurzona przepływka mierzy zbyt niską ilość powietrza zasysanego. dlatego muli, a vag błędu nie wywali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:54, 20 Lut 2010    Temat postu:

Witam koledzy samochód już naprawiony!, A samochód śmiga na cacy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:02, 20 Lut 2010    Temat postu:

A winą tego wszystkiego było że w pompie Wtryskowej zgromadza się syf a dokładnie to w nastawniku pompy wtryskowej, i to daje w tyłek! mechanik wyczyścił mi całą pompe razem z nastawnikiem i jest super! Samochodzik cieszy mnie jak dawniej aż miło teraz wsiąść i jeżdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek VWB4




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:10, 20 Lut 2010    Temat postu:

I jeszcze jedno do belcho99 jak pisze że przepływomierz mam 100% to nie pisz że ja pisze bzdury!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodykk91




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:10, 13 Cze 2010    Temat postu:

moze swieczki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin