Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning mechaniczny??????
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo




Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:23, 29 Sie 2006    Temat postu: WZMOCNIENIE

czesc co znaczy turbine wydajniejsza z jakiego auta bo moj b4 jest jakby troszke ospaly moze przebieg 180000 moze klima go obciaza niewiem ale stary ww b3 mial jakby wieksza pare

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyba




Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:44, 12 Sty 2007    Temat postu:

Turbine wydajniejszą czyli autor miał pewnie na mysli taką od 1.9TDI 110KM - ona ma zmiennę geometrię łopat - auto lepiej ciągnie z dołu na niej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
altulek




Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 11:37, 12 Sty 2007    Temat postu:

no i jeśli chodzi jeszcze o zmienną geometrie to pozwala również na pracę przy wyższych prędkościach obrotowych niż w standardowym rozwiązaniu Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel10




Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 11:59, 13 Sty 2007    Temat postu:

To fakt, ale turbo nie lubi obrotów pow. 3tys. (długotrwałych), bo wtedy wcale nie jest wydajne a za to szybko go szlag trafia. Ja w ogóle nie przekraczam 3tys., zresztą przy tych obrotach na piątce mam 140km/h, to po co więcej, a na przyspieszenie tez go wystarczy kręcić do tej wartości a nawet mniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
altulek




Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 12:50, 13 Sty 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] to jest stronka o virusowaniu AFN-ki, tylko nie wiem skad oni wzięli takie spalanie Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel10




Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:59, 13 Sty 2007    Temat postu:

Faktycznie bardzo wyśrubowane i mogłoby sie wydawac że niemożliwe, ale można by było takie osiągnąć tylko trzeba by było jeździć cholernie delikatnie. Paski TDI i tak palą mało to po co dobijac silnik bardzo niskimi obrotami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mrova1




Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:34, 13 Sty 2007    Temat postu:

witam mam 1,9TD wie ktoś moze jak go podkrecic troche??? wsadziłem stozek to jakby troche na obroty wchodzi ale moc dalej ta sama

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Sob 21:44, 13 Sty 2007    Temat postu:

ja tam mojego 1.9 td, nie musze podkręcać na rzepakowym nieraz nawet biore tdi.to poco go podkręcać .!!!!!1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mrova1




Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:33, 14 Sty 2007    Temat postu:

ja swoim tez niezle ciskam tid wymieka i inne nowsze także ale zawsze chce sie wiecej..myślałem o wstawieniu skrzyni od tdi tylko nie wiem czy wejdzie i jakie ma przełożenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Nie 15:24, 14 Sty 2007    Temat postu:

TD,
to silniki nie do zdarcia kolega ma na liczniku 600 tyś .km, i pracuje jak szwajcarski zegarek .bez remontu !!!!!!!!!!!!!11111


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mrova1




Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:44, 14 Sty 2007    Temat postu:

też tak słyszałem ze te silniki są nie do zajechania ale wszystko moze sie zdarzyc u mnie troche turbinka cieknie ale da sie wytrzymac chociaż było by trzeba zajzec..a co sie tyczy tico to moze i na swiatłach wezmie TD chociaż watpie ale co do jazdy w trasie to nie mam równych co do wygody jazdy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Nie 18:58, 14 Sty 2007    Temat postu:

dobra powiedzmy że masz racje ale mi nie chodzi o tą moc chociarz byś sie zdziwił tylko o wytrzymałość TD ,miałem b3 i b4 te silniki to naprawde nie do zdarcia a na tym rzepakowym to ma takiego samego kopa jak na ropie ale już go nie leje szkoda silnika mi ta moc starcza a propo to samochód ojca ale ja go biore i naprawde go nie oszczędzam to 150 km/h prawie zawsze jerzdze na trasie to nicht mnie nie wyprzedza bo sie nie daje ,najwarzniejze że jeździ ścigałem sie z astrą 1.7d.to została daleko z tyło i to mi wystarczy.!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Nie 19:02, 14 Sty 2007    Temat postu:

poco mi piszesz o tym tico tego bym nie wzioł za darmo i paska bym nie zamienił na 1.9 tdi bo mój jest taki zadbany jak h....zalerzy mi na bezawaryjności bo robie teraz bardzo durzo kilometrów jerzdze wszędzie i ta moc mi wystarcza a nie którzy na forum piszą że ich tdi idą tylko ok.140km, i nic bo coś sie zepsuło może właśnie z takim sie ścigałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Pon 17:06, 15 Sty 2007    Temat postu:

wiesz co gościu nigdy bym sie nie zamienił na tdi bo on by nie wytrzymał tego co ja robie a i jest dynamiczny TD,to silniki poprostu nie do zajechania .mrova1 wie o co chodzi bo sam go ma i i wie że moc też jest naprawde można brać tdi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix




Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wąbrzeźno

PostWysłany: Pon 17:59, 15 Sty 2007    Temat postu:

nie mówie że gówno napewno jest silniejsze od td, i szybsze ,ale nie wytrzymalsze ale jak bym kupił tdi, to bym je miał każdy samochód dobry jak chodzi ale jak będziesz dbał o tdi to i tak pochodzi też będzie nie do zajechania .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin